неделя, 1 януари 2017 г.

Честита Нова Година!

Да е здрава, щастлива, мирна, ползотворна и много творческа!

Здравейте!
Надявам се, че сте прекарали добре празника и ако не сте много изморени (преяли, препили), а ви е споходило и внезапно новогодишно творческо вдъхновение, може да запретнете ръкави и да се включите в новото ни предизвикателство в Card Mania - Многослойна картичка/проект.
Нашите спонсори и техните награди са:
- A Day for Daisies, които ще зарадват един щастливец с ваучер на стойност $12 за покупки от техния магазин;
- Inspired by Stamping, които ще зарадват друг участник с ваучер на стойност $20 за покупки от техния магазин;

Моето вдъхновение за вас е една наистина многослойна картичка.


 Вдъхновението за нея дойде изневиделица, буквално връхлетя като вихър, така че оставих настрана всякакви помисли да изровя от архивите нещо непоказвано. И тъй като отдавна не ме бе спохождало по този завладяващ начин, с удоволствие се оставих да ме води по неведомите си многослойни повеи. Ето всъщност какво се получи.



Вътрешната част, както винаги при мен, също е украсена, за да е в абсолютен синхрон с предната част.


Голямото тагче може да се вади, а на гърба му може да се напише съвсем, съвсем лично пожелание към получателя.


Толкова от мен. Не забравяйте да надникнете и да видите и другите вдъхновяващи проекти на талантливите момичета от дизайнерския ни екип. А ако все още не ви е творческо, но като при мен внезапно ви сполети вдъхновението, знаете къде да ни намерите и да покажете какво сте сътворили.
До нови срещи!

2 коментара:

  1. Честита нова година, Тони! Нека е по-щастлива, да ти донесе повече здраве и любов!
    Много красиво вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  2. Нека 2017 бъде много успешна!!!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...