понеделник, 1 юли 2013 г.

Сладко и...

Здравейте!
Започвам с лек анонс от днешното ми вдъхновение за вас, което е за новото предизвикателство на Card Mania Challenges. 


Досетихте ли се за темата?
За който не е, ще кажа, че тя е "Коледа през юли", така че поизтупайте прахта от коледните материали и ни зарадвайте с истински разхлаждащи проекти, защото определено ще имаме нужда след като ни напече отново жаркото лятно слънце.
Нашите спонсори са:
които ще зарадват победителя със 7 дигитални печата по избор от техния магазин;

- Hobbisimo
които са наш редовен спонсор и които и този път ще зарадват един участник с ваучер на стойност 25 лв.

Сега е време да ви покажа и цялата картичка.


Заложих не толкова на богатство на елементи, а по-скоро оставих максимално да се вижда красотата на тези великолепни дизайнерски хартии, които на мен лично много, много ми харесват. Разбира се, централно място заема и това вкусно коледно кексче, любезно предоставено ми от нашия спонсор - Bugaboo Stamps. 

Няма как да няма и вътрешна декорация.


Ами, това е от мен. Пожелавам ви много усмивки и... коледно вдъхновение!

2 коментара:

  1. Хладно е трудна работа да ми стане, ама виж сладко ми стана :) Много сладурско кексче, а хартиите наистина са страхотни, което ми напомня, че аз имам три листа с коледни хартии :( Хралупката е много бедна и ще трябва да се зарежда :) Целувки, Тони.

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова е изчистена и стилна, хартиите са направо великолепни! А кексчето - супер примамливо, макар и заскрежено! :) Имахме нужда от такова разхлаждане...

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...