четвъртък, 13 юни 2013 г.

Да помечтаем!

Здравейте!
Много отдавна ми се иска да ви покажа един от последните ми гоблени, които не само уших, но този е вече и в рамка. Така че днес ще бъдем на гобленарска вълна.
И напук на лошото време, ще си помечтаем за морски фарове, за морето с неговия опияняващ аромат и успокояващи вълни, за песента на чайките, за пясък между пръстите, за слънчеви лъчи, за мидички, лодки и т.н., и т.н.

За мен това е и гоблен, който винаги, винаги ще носи и едни други емоции, които са много далеч от морето. Емоции, които предизвикват усмивка и топлина, емоции, свързани с началото на едно сърдечно приятелство!
Надявам се и вас да е накарал да се усмихнете и да помечтаете!

14 коментара:

  1. Тони, много е симпатичен гоблена! Особено ми харесва избора ти на рамка!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Понякога думите са излишни...Такива чувства и емоции се разбушуваха в мен....
    А ще споделиш ли от къде е този гоблен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Вили! Гоблена е на американската фирма Dimensions и е купуван от тук - http://www.123stitch.com/

      Изтриване
  3. Прекрасен,прекрасен гоблен!Толкова пъстър и с много мънички акценти.Поздрави за изпълнението!

    ОтговорИзтриване
  4. Тони, нищо не разбирам от това изкуство, но знам, че твоят гоблен поражда емоции и най-вече широка усмивка! :) А това ми стига. <3

    ОтговорИзтриване
  5. Много е красив! И така хубаво си описала всички емоции и чувства, с които свързваме морето, че тотално забравих за лошото време отвън! :)

    ОтговорИзтриване
  6. До каквото се докоснеш, правиш чудеса!!! Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотен! Браво за труда, емоциите, които си вложила в него и чудесната рамка!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасен е! Обожавам морето и чувствата, които поражда то! Във всяка къща трябва да има поне един морски гоблен :)!

    ОтговорИзтриване
  9. Гобленът е много красив. А ти трябва да имаш голямо търпение, за да го ушиеш :-)
    Пожелавам ти скоро един такъв пейзаж на живо и крачета, топнати в пясъка :-*

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасен, романтичен, нежен морски пейзаж, Тони.
    Чак ми се прииска да го направя на картичка ха-ха :)
    Евала ти за търпението!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...