събота, 22 декември 2012 г.

За Другарчето С Любов! - 1

Добро утро!
Днес съм ви подготвила три публикации, за които ви загатнах още снощи.
Става въпрос за проекти, които до последно бяха пазени в дълбока тайна и бяха предназначени за три страхотни дами! Всяка от тях има особени и важни заслуги в една томбола, в която взех участие и от която останах за пореден път не само с прекрасни изненади, но и с прекрасни емоции, които изпълниха сърцето ми с много топлина!
А когато човек получава е редно и да дава. Дори повече!
Ето моя скромен принос към изненадата, която подготвяхме за шефката и главна организаторка на събитието.
Коледна играчка и...


... картичка-кутийка, криеща в себе си сладко изкушение!


Картичката я направих по чудесното уроче на Кали, но въпреки кристално ясните й снимки, обяснения, размери, направих лек гаф и недогледах в оразмеряването, но се надявам, че получателките ще ми простят тази неволна грешка, която направих в бързината!
Сега ви пожелавам приятна и ползотворна сутрин, а на обяд ще ви покажа и втория комплект.

1 коментар:

  1. Уникални са тези комплекти! Много, много ме сгряват и ми пъклнят сърцето!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...