понеделник, 14 май 2012 г.

..."Е"...

Здравейте!
Позагубих се откъм публикации, но за това има много причини, с които няма да ви отегчавам, изброявайки ги. 
Повод за тази публикация ми дадохте вие, гласувайки за моята картичка в Хоби предизвикателство №9 - Скеч и, разбира се, Краси, която любезно ме покани да бъда гост-дизайнер в едно изключително интересно и както се оказа, много полезно за мен, предизвикателство.
И заедно с нея ви каним да направите проект с избрана от вас любима буква в новото Хоби предизвикателство №13 - "За буквите"! Заповядайте и вижте повече подробности!
Ето буквата, която аз избрах. 


Вярвам, че всички ще се досетите откъде ми е хрумнало да избера "Е". Много дълго се колебах в избора си! Най-накрая реших, че така и така бях започнала да си записвам разни неща относно другото мое хоби - гобленарството, в един не особено хубав тефтер, та мога да го поукрася. Още повече, че Краси ми даде абсолютна свобода на избора относно материали и вида на проекта, което ми подейства още по- вдъхновяващо и стимулиращо да си украся този тефтер по мой вкус и то, по-рано от предвиденото. И така ето какво се получи с бродирани мотивчета върху тонирана от мен панама, малко дантела, картон, любимите дистрес мастила, малко печати, нежни цветове, любим стил!





Надявам се този мой проект да ви вдъхнови и да се включите в това така интересно предизвикателство, отправено ни от Краси!
Очакваме ви!

26 коментара:

  1. Страхотно се е получило, толкова елегантно и стилно! Прекрасно!!! Всичко толкова си подхожда - нежните печати, бродерията, цветовете!

    ОтговорИзтриване
  2. Тони, ти си невероятен творец!!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Тефтерът е станал разкошен! Страхотен избор на мотиви и майсторска изработка!

    ОтговорИзтриване
  4. Харесва ми бродерията която ни показваш - и буквата и канта на тефтера и тагчето на разделителя... Много нежни цветове си използвала. Прекрасна тема на предизвикателство. Ако ми остане време, непременно ще направя картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. йееее прелестен е станал тефтера, много интересно си измислила буквата, много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  6. Чуднотийка, страхотен е, Тони. :) Не знам дали ще се включа в предизвикателството, но направо ми се прииска да прескора до Стара Загора и да си завърша гоблена, който бях почнала да правя преди няколко лета.. Достойно място за нещицата за красивото ти друго хоби :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много красиво се е получило тефтерчето! Буквичката е страхотна, завиждам ти за търпението да я избродираш!

    ОтговорИзтриване
  8. Тони,това тефтерче е станало едно малко бижу! Всичко е съчетано перфектно цветове, бродерия, печати! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  9. Елегантност и красота,подчертана с присъствието на очарователна бродерия,браво на теб!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятен! Страхотен! Искам и аз! (Че и с моята буква:)))
    Мис Емералд, невероятна си, как да не се настрой човек на творческа вълна

    ОтговорИзтриване
  11. Красиво, стилно, изпипано - както винаги.Страхотна си!

    ОтговорИзтриване
  12. Приказно красив е станал тефтера! Майсторски си изпипала всичко до най-малкият детайл!За мен е удоволствие да се наслаждавам на творенията ти :)

    ОтговорИзтриване
  13. Разкошотия!!!Както обичам да казвам! Много майсторство, естетика и любов лъха от твоето произведение! Възхитена съм!

    ОтговорИзтриване
  14. Каква красота си създала само, Тони!

    ОтговорИзтриване
  15. Много красив и елегантен тефтер си измайсторила,Тони! За мен е истинско удоволствие да се наслаждавам на красотите, които създаваш. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  16. Истинско майсторство. Браво! Браво! Браво!

    ОтговорИзтриване
  17. Уникално тефтерче Тони :-)Най - благородно ти завиждам за умението да сътвориш нещо толкова красиво :-)Де и моите тефтери да бяха толкова прекрасни :-)

    ОтговорИзтриване
  18. Разкошен тефтер! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  19. Tони, след няколкодневни борби с блогер, най-после и аз да успея да коментирам в твоя блог..
    Тефтерта е просто уникален с тази красиво избородирана буква.
    Да си призная, тъкмо така си представях твоето участие- с избродирана калиграфски буква (която и да е, но..разбира се Е и разбира се точно в този смарагдов цвят..)
    Освен прекрасната буква, всеки детайл е перфектно изпълнен и точно където трябва..Да му се прииска на човек да подържи това бижу поне за малко.
    Признавам,че не бих посмяла да пиша в този толкова прекрасен тефтер..Чудесено, прекрасно произведение на изкуството е просто!
    Много съм щастлива, че тъкмо такова бижу ще вдъхновява момичетата в Хоби предизвикателството, посвететно на този толкова любим за мен празник на буквите..
    БЛАГОДАРЯ ТИ!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси, благодаря! Много се притеснявах какъв ще бъде крайния резултат. Схемата по принцип е за едноцветна буква със същия цвят като буквата заврънтулки и цветчета. Аз си подбирах цветовете и дори ми се струва, че зеленото пак бледнее малко на оцветената ми панама, при условие, че веднъж го смених. Нямаш никакъв проблем да го видиш и на живо и да го подържиш. Само трябва да се разберем кога да се видим и готово!

      Изтриване
  20. Благодаря на всички ви, момичета! Радвам се, че ви е харесал. Изключително много се притеснявах от крайния резултат. По принцип отдавна замислях да обединя двете си хобита в един проект, изключвам бродираните картички и ето, че вече е факт! Сега обаче ми хрумна още една идейка за разкрасяването отвътре и ще видим кога ще спретна и нея, че други задачки ме налегнаха!

    ОтговорИзтриване
  21. Ах, колко е красиво... мога само да въздишам тъй като не умея да бродирам... толкова е оригинално и романично едновремено!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Аз така въздишам по твоите цветя!

      Изтриване
  22. Много красив и нежен тефтер, а разделителят към него е чуден! Изобщо заедно правят уникално бижу!:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Всъщност разделителя е прикрепен към самия тефтер, но тъй като все още работя по вътрешната декорация, не съм го снимала. Като стана готова може би ще ви покажа как изглежда и отвътре.

      Изтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...