четвъртък, 1 март 2012 г.

Честита Баба Марта!

Здравейте!
Започвам най-напред с пожелания да сте бели и червени,
здрави, засмени и през цялата година творчески вдъхновени!
Нетърпеливи сте, нали?
Сигурна съм, но преди това искам да ви благодаря на всички, че се присъединихте към дългото празнуване по случай първия рожден ден на блога ми! Надявам се да ви е било забавно, интересно и да остави у вас хубави спомени! Така, както е при мен! За мен бе чест гостуването на всяка една от вас и ми бе изключително приятно, че изпълнихте празненството с много красота, оригиналност и весело настроение! За мен месец февруари измина не само леко и неусетно, но ще го свързвам вече не само с някои неприятни спомени, а с повече красота, финес, романтизъм, ефирност, жизненост, чаровност, великолепие, оригиналност, магичност и то благодарение на вашите проекти, с които изпъстрихте празненството!
Изключително трудно ми бе да избера само по един проект за всяко предизвикателство! Големи терзания бяха и колкото повече ги разглеждах отново, толкова по-трудно ставаше сякаш! И няма как иначе да е, всички видяхте колко прекрасни проекти се включиха!
И така, без повече думи! Пристъпваме към действие!

Победителката в Предизвикателство №1 - Шаби шик еее...

Mila


Победителката в Предизвикателство №2 - Кошничка еее...
Победителката в Предизвикателство №3 - Монохромен таг с един ярък акцент еee....
Победителката в Предизвикателство №4 - Книгоразделител еee...

Green-Eyed Girl


А късметлийката, при която отива голямото подаръче еee....

Neli - Моите нещица

Честито, момичета!
С много творческо вдъхновение и усмивки да си ползвате наградките!
Очаквам адресите ви на имейла ми.

35 коментара:

  1. Честито на всички спечелили, наистина страхотни творения!
    И най-вече честито на теб, Тони, за първата годинка на блога! Благодаря ти за тези чудесни и интересни предизвикателства, месецът мина неусетно и в голямо забавление!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито, момичета! Всички творения бяха много хубави и си представям колко трудно е било на Тони да избере само по едно от четитите предизвикателства...но страхотен избор!
    За мен беше огромно удоволствие да присъствам на празника ти, Тони!За пореден път ще ти пожелая много здраве, неспирно вдъхновение и продължавай да ни радваш и поощряваш с винаги позитивните ти думи!Възхищавам ти се за тази твоя способност!

    ОтговорИзтриване
  3. Момичета, ЧЕСТИТО! Изборът на Тони е бил доста труден, но красотата, която показахте заслужава адмирации.
    Поздрави и на всички, които се включиха - за мен беше удоволствие да се наслаждавам на сътвореното от Вас.

    ОтговорИзтриване
  4. Честито на победителките, ще очакваме новите им творения. Чуденсе избор на Тони. Сега е времето да ти благодаря за великолепно измислените предизвикателства, за мен беше удоволствие да се включа. Благодарение на теб се научих да правя цветенца от плат /преди просто не се и бях замисляла/, така ще предам повече цвят в картичките си. Пожелавам ти неизчерпаемо вдъхновение, възхищавам се на енергията и всеотдайността, която имаш и придаваш чрез твоите творения /мои вдъхновения/ и за безкрайно приятните коментари към нашите творби.

    ОтговорИзтриване
  5. Честито на всички момичета!Тони,представям си колко трудно ти е било при наличието на толкова красиви проекти!За мен беше удоволствие да се включа и отново бих го направила ако решиш по този начин да отбележиш и втората си годинка на блога!;-)))
    Честита Баба Марта на всички!

    ОтговорИзтриване
  6. Честито на всички победителки! Наистина беше удоволствие да се включим в празненството - беше шарено, интересно, вдъхновяващо и много, много красиво преживяване!
    Честита Баба Марта на всички! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честито на момичетата!Честита Баба Марта!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита Баба Марта и поздравления за спечелилите! Много ми беше приятно да участвам в предизвикателствата ти, Тони! За мен беше истинско удоволствие да видя толкова красиви проекти и интересни идеи!

    ОтговорИзтриване
  9. И от мен Честита Баба Марта, чедтит РД на блога и честито на спечелилите! Тони, за мен беше удоволствие да участвам!(и предизвикателство-както знаеш) :-)

    ОтговорИзтриване
  10. Честито и от мен на всички, чудесни проекти и невероятен месец изпълнен с много красота!

    ОтговорИзтриване
  11. Честито, момичета и честита Баба Марта на теб, Тони и на всички участнички в празненството ти! Честита ти блого-годинка!За мен беше истинско удоволствие да се присъединя към този купон!

    ОтговорИзтриване
  12. Честита Баба Марта, Тони! Беше удоволствие да участвам в твоите предизвикателства. Честито на печелившите! Честита ти блого-годинка!:)

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря за милите думи, момичета! Не забравяйте, че и вие сте неспирно и много голямо вдъхновение, както за мен, така и за останалите! Не забравяйте, че и вашите коментари, както при мен, така и при останалите, са не по-малко ценни, приятни и мотивиращи! Благодаря, че ви има!
    Честно да ви кажа снощи си мислех, че ми се е избистрила ситуацията с избора, сутринта обаче нещата не се оказаха точно така! Направо ми се струваше накрая невъзможно да успея да избера само по един проект и ме беше обзел панически ужас! Изпитах силно желание да мога да наградя всяка една от вас, но, уви, за момента това не е възможно. Радвам се, че поне сте се забавлявали, било ви е приятно, интересно и... купонджийско!
    Дани, до догодина ще е отминал шока ми и не се знае, може пак да си спретнем подобно празненство!
    Тече, знам, знам! И се радвам, че си си казала "Мечка страх, Течка - не!" и се впусна смело и подобаващо!

    ОтговорИзтриване
  14. Честита баба марта ,Тони! Бъди здрава и все така усмихната!
    Благодаря, че си ме избрала сред победителите и благодаря, че ни предизвиква да се забавляваме този месец!Поздрави и усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  15. Тони, Честита Баба Марта и на теб!За мен беше истинско удоволствие да участвам в предизвикателствата ти. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  16. Честита баба Марта!Честито и на победителките!За мен беше удоволствие да се забавлявам тук изминалите 4 седмици,благодаря,Тони! :)

    ОтговорИзтриване
  17. Честита Баба Марта и от мен!
    Тони, аз също много се забавлявах в предизвикателствата ти.Честита ти блог годинка и честито на всички победителки!

    ОтговорИзтриване
  18. Поздравляю с праздником весны!желаю тебе и твоей семье здоровья и благополучия!

    ОтговорИзтриване
  19. Ооооо, цял следобед нямам интернет, сега отварям и не мога да повярвам на очите си!... Тони, огромно БЛАГОДАРЯ! Страхотно удоволствие бе за мен да участвам в твоите предизвикателства. Честита ти блог годинка, с пожелания за здраве, щастие, нестихващо вдъхновение и много, много успехи!
    Честито на всички победителки!
    Честита Баба Марта на всички!

    ОтговорИзтриване
  20. Благодаря и на Кали, Made, Силва и Neli!
    Нелка, моля, но не забравяй да благодариш и на късмета си, който първомартенски те изненада приятно!

    ОтговорИзтриване
  21. Честита Баба Марта и от мен, Тони! Здраве и късмет ти желая! Още веднъж ти благодаря за интересните предизвикателства!
    Честито на победителките, чудесни сте!

    ОтговорИзтриване
  22. Тони, честита Баба Марта и от мен! Бъди жива и здрава, винаги усмихната и позитивно настроена! Нека тази енергия за отзивчивост и добронамереност към всички я запазиш още дъъъъълги години и успееш да ни направиш по- добри! Гуш!
    А на всички момичета - честито!

    ОтговорИзтриване
  23. Valchen, kenli - благодаря и на вас, момичета!

    ОтговорИзтриване
  24. Честито баба Марта!
    Честито и на печелившите!

    Аз ви се наслаждавах отстрани макар и да не участвах, за което искам да се извиня на Тони, защото много ми е на сърце и исках да я уважа и да я зарадвам. Надявам се догодина пак да ни спретенш такава забава, за да успея да се включа и аз:-)

    ОтговорИзтриване
  25. Нинка, извинена си, разбира се! Нооо... да не забравиш, че за догодина си, така да се каже, обещала!

    ОтговорИзтриване
  26. Тони, честита Баба Марта и от мен! Нека здравето и позитивизма да те съпътстват винаги, а Баба Марта да ти носи късмет през цяалата година!
    Честито на победителките!
    Тони, убедена съм, че изборат е бил изключително труден, гледайки какви невероятни и красиви неща са сътворили момичетата! Но мога да кажа, че идеята, с която реши да отпразнуваш празника на блога е много добра и въпреки, че не се включих, следях с огромен интерес какво се случва - толкова вдъхновяващо, цветно и красиво беше през изминалия месец, благодарение на теб!

    ОтговорИзтриване
  27. Хайде и аз на опашката - честито на всички отличени и на Нели, разбира се!
    И още веднъж - Тони, поздравления за идеята и начинът, по който реши да празнуваш! П
    оздравления за това, че успя да ни предизвикаш с интересни теми и събра толкова участия!
    И пожелания да продължаваш да бъдеш себе си - позитивна, креативна, усмихната, щедра и раздаваща се... и да си щастлива от това!

    ОтговорИзтриване
  28. Честита Баба Марта, Тони!
    Едва днес влизам в блог-пространството :)! Чудесен избор, честито на всички победителки! Успех в новите предизвикателства! Да си жива и здрава, а също много уверена в това, което правиш!

    ОтговорИзтриване
  29. Кате, Цвети, krechi - благодаря и на вас за милите думи! Да ви се връщат стрократно пожеланията на всички ви!

    ОтговорИзтриване
  30. Честита баба Марта на всички и честито на победителките! Проектите бяха наистина прекрасни - достойни за интересните предизвикателства, с които ни дари Тони по повод своята първа блогогодинка!
    Тони, честит празник и на теб- все така да ни вдъхновяваш и все така да си неуморна - бяла и добра.. За мен беше удоволствие да се насладя на таланта на участващите момичета и на прекрасните им проекти, изпълнени с толков амного любов и старание.Всички се забавлявахме чудесно, за което ти благодаря!

    ОтговорИзтриване
  31. Тони, честита Баба Марта /макар и на патерици ;)/ ! Много ме зарадва с новината, че съм сред избраниците ти :) Благодаря и за прекрасния месец на предизвикателства :)

    ОтговорИзтриване
  32. Краси, Мила, и аз ви благодаря! Много красота донесохте на празненството и много настроение!

    ОтговорИзтриване
  33. Честита Баба Марта, Тони! И честито навсички късметлийки! Наистина творенията бяха повече от прекрасни и не се учудвам, че ти е бил труден избора! Благодаря ти за интересните предизвкателства! Беше голямо удоволствие и въннение да участвам във всяко едно то тях. Прегръдки, Ани

    ОтговорИзтриване
  34. Е, не си единствената закъсняла, а и едва 5 март е, така че не е много късно...
    Честита Баба Марта и от мен, Тони! Бъди жива и здрава и много щастлива!
    Честит рожден ден на блога ти, Аз така и не успях да се включа. Имах голямо желание и много идеи, но не намерих време да реализирам... Честито на победителите! Живи и здрави, а на неуспелите - да имат търпение и догодина пак! :)
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
  35. Толкова красоти се събраха в блога ти, че нямам търпение да го отварям сутрин:))) Беше истински рожден ден! И макар че не се включих, ми беше много приятно и позитивно! И поздравления за победители и участници!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...