понеделник, 5 декември 2011 г.

Омагьосан кръг

Здравейте!
Нищо омагьосващо обаче няма да ви покажа. Сложих такова заглавие на публикацията си, защото аз се чувствам така. И други чувства бушуват в душата ми - на благодарност към всички вас, които отличихте блога ми с награда. Знам колко трудно е било на всяка от вас да избере само 7 блога, на които да предаде наградата. И съм ви изключително признателна за вашия избор, трогнахте ме, усмихнахте ме, направихте ме щастлива и ме накарахте все по-силно да вярвам, че си заслужава да се занимавам точно с това хоби!
БЛАГОДАРЯ на:
и на Поли, която е споменала и моя блог в останалите, които би отличила!
От така изброеното дотук, излиза, че мога да отлича още 35 блога! Което е чудесно и добре дошло, всички получили тази награда изпитаха на свой гръб трудността от избора само на 7. И тук точно идва чувството ми за омагьосаност. Не че не искам да продължа, но някак си не ми се иска да повтарям отличените от останалите момичета с една и съща награда и за това реших, че ще ги отлича по малко по-различен начин. И не само тях, а и всички останали, които по един или друг начин обичам да посещавам, защото техните идеи, техните проекти са ме впечатлили и продължават да го правят.
Ще го направя без условия за препредаване. Без да ги карам да правят труден избор само на малка част от блоговете, които обичат и да имат чувството, че са ощетили някоя от нас.
Ще се опитам да ви представя моите любими блогове, представяйки ви ги по един по-различен начин, за който в момента грубата идея я имам. Остават само леки доуточнения и поправки и се надявам съвсем скоро да ви запозная с тях.
Надявам се и да не ми се сърдите за това мое решение, но иначе имам чувството, че няма да има край, а блогове, които заслужават ще бъдат подминати!
Пожелавам ви много усмивки и добро настроение!



8 коментара:

  1. Първо - честит нов облик на блога ти! Много ме очарова Коледното му настроение! На човек не му се иска да излезе от него!!!!!!
    Второ - напълно одобрявам публикацията ти и тъй като и на мен ми предстои да върна жеста, просто ума ми не стига как да го направя така, че да дам своята чувство на признателност към всичи онези, които заслужават и чиито творчество ме кара да се задържам по- дълго при тях. А те са все пак повече от 7! И ето ти го омагьосания кръг, в който си попаднала и ти! Дано си измислила хубав и практичен начин за благодарност! Поздрави!!!

    ОтговорИзтриване
  2. В този кръг съм се въртяла и това е причина да не предавам наградите и не само защото не ми е достатъчна бройката, ами и защото както и да се погледне това е една пирамидална структура... рано или късно всички ще се "закичат" с наградки и нещата се обръщат от радост, че си отличен в бреме - да не пренебрегнеш някого, какво още да кажеш за себе си...
    Надявам се че сега вече ти е по-ясно защо не предаваме (в множествено число, защото не съм само аз).
    Това не прави по-малък "гъдела" от това, че някой те е признал :), така че приемам с признателност!
    Целувки

    ОтговорИзтриване
  3. Нямам търпение да видя новото ти начинание :-)

    ОтговорИзтриване
  4. Напълно те подкрепям!Аз също се чувствах така,когато трябваше да направя този избор!Факта ,че следя толкова много блогове означава ,че при всяка една от вас ми е приятно и интересно!Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  5. Много добро решение! Въпреки, че със сигурност има блогове, които са ни любими, факта, че следим толкова много, означава, че всеки един ни вдъхновява в някаква степен. Подкрепям изцяло решението ти и с нетърпение, ще следя новото ти начинание.

    ОтговорИзтриване
  6. Тони, мисля си, че изрази мнението на голяма част от нас.Явно е назряло време за някакъв нов израз на възхищение от нечий блог.Очаквам с нетърпение идеята ти .

    ОтговорИзтриване
  7. Явно съм много загубена, но не можах да пусна коментар в блога на Ивето/всъщност не мога да коментирам в блогове с такъв вид прозорец за коментар/ затова пиша тук. Първо ще поздравя Ивето за чудесната идея с гостите и второ - Тони не съм срещала толкова позитивно зареден човек като теб.Много съм впечатлена от нещата, които правиш - страхотни са. И на двете Ви пожелавам много успехи и слънчеви усмивки и в най - мрачните дни.
    P.S. Тони, моля те предай поздравите ми на Ивето.

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...