събота, 8 октомври 2011 г.

Имам си подаръциииии!

Здравейте! 
Днешната публикация е посветена на дългоочакваната ми изненада за Световния ден на картичкоправещите! След леки перипетии е вече при мен!
Безкрайно щастлива, очарована и възхитена останах от изненадите, които ми е приготвила и изпратила Течето.
Тече, БЛАГОДАРЯ ТИ!
Направи ме много, много щастлива и ще кажа и на вас - на живо картичката е много, много по-хубава отколкото могат да предадат снимките. Но все пак трябва да се похваля и със снимков материал, така че....


Гледайки тази пеперуда, си помислих, че ако я докосна ще полети! Перфектна е!


Албумът с народни носии пък, беше още една много приятна изненада от нея и както й писах - накара ме да се почувствам още по-хубаво и българско!
Иии... още една изненадаааа - горд притежател съм и на нейна визитка!


Благодаря ти, Тече!
За мен празника на картичкоправещите продължи до получаването на твоите красоти!
Какво дълго и приятно празнуване!
Нооо... имам да показвам и още подаръци!
А те са от Хобисимо и всъщност са официалното ми награждаване за


Благодаря, Хобисимо!
Успяхте да ме изненадате отново много приятно и да ме накарате да ме засърбят ръчичките за реализиране на нови проекти! Само време трябва да намеря отнякъде повечко и запрятам ръкави!


Сега ви пожелавам много приятни, усмихнати и изпълнени с много, много приятни емоции събота и неделя!




12 коментара:

  1. Мнооого се радвам, че съм те усмихнала!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасни, прекрасни подаръци.Пеперудата наистина е като жива.Много се е постарала Те4ето за теб.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Mnogo hubavi podaraci imash. Pozdravlenija.
    Vesela sabota i nedelja. Tuk se ochertava da bade dazhdovna i esenna.

    ОтговорИзтриване
  4. Напълно те разбирам,колко си щастлива!Течето е голям майстор и картичката ти е прелестна,а аз ще чакам да видя какво ще измайсторят твоите вълшебни ръчички :)

    ОтговорИзтриване
  5. Уау,празникът за теб,наистина продължава. Стахотни подаръци си получила - картичката е много свежа, а визитката е върха! Много приятна изненада е и албума с народните носии, сигурно и там какво да се види. А с подаръците от Хобисимо, ще чакам да ги видя претворени в нови майсторийки :) Очевидно след толкова изненади, твоите Събота и Неделя ще бъдат усмихнати! Пожелавам такива на всички :)

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления за всичко - картичката е чудна - весела, свежа и зареждаща. Подаръците от играта са много хубави и практични - тези хартии имам щастието да ги притежавам :)
    Все така да жънеш успехи ти желая!

    ОтговорИзтриване
  7. wow what a stunning colour combo....it works so beautifully and the box makes it even more special
    Mina xxx

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотен ти е подаръка! Скоро да ни зарадваш с много красиви картички, за които ще го ползваш.

    Благодаря ти за милите думи относно етикетите за бутилки! Разбира се, че нямам нищо против да взаимстваш идеята. Ще се радвам да видя твоите варианти. На мен лично ми беше много трудно да ги направя, защото са много малки и не търпят много украшение.

    ОтговорИзтриване
  9. Очень симпатичная картичка!Поздравляю с победой!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...