събота, 13 август 2011 г.

Подготовка за кръщенето - част 2

Здравейте!
Втората част, която публикувам от подготовката, е посветена на кутийката за кичурчето, което ще отреже попа. Дано му стигнат двата косъма, които има! А и на мен тази миниатюрна вътрешна кутийка, която сътворих, но пък така или иначе няма да е цял кичур, все някак ще го вместя. Засега не съм я залепила, ще я сложа на масата при останалите неща само нея, за да не стане някоя непоправима авария с външната. Мислех, че ще ми отнеме повече време самата украса, но учудващо бързо идеите се раждаха, биваха одобрени и съответно бързо осъществени. Ето я и нея.






Разбира се, кутийката я включвам в играта на Хобисимо - Седмица 3 - Кутийка.
Сега ви оставям за малко и отивам да снимам още някои неща, за да ви ги покажа и тях, а след това започвам да довършвам останалите неща, които в момента са само заготовки и трябва да се сглобят.


6 коментара:

  1. Прелестна е! Сега ми даде идея каква кутийка да направя за първото паднало зъбче на Наско :)) Много благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е! Нека да не свършват идеите! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много нежна и сладка кутийка си направила, чудна е за целта :)
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за вашите коментари! Оценявам ги високо, защото знам, че в днешното забързано време сте отделили минутка, за да го направите и това е много приятно и ценно за мен. Вие сте моят барометър и част от силата, която ме кара да продължавам напред!

Може би ще харесате и това:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...